Pages

Subscribe:

Friday 12 October 2012

APE NAK JADI...(jiwang2)

camne la nk ilangkan masalah perasaan & masalah dunia ni???masalah dunia mungkin aku dan boleh selasaikan dah..dgn cara mendekatkan diri dengan maha pencipta...hah..meh nk kongsi cite..aku dulu la kire ada byk jugak la masalah atau bende yang serabutkan kepala la..lepas tuh macam2 aku buat..sampai la skang aku jadi  landscape photographer ni sume kalau dulu aku xminat ni..skang ni amek ko..dah jadi sebahagian hidup..kalau xtekan satu hari kan mesti gila la...dalam aku duk cebur minat baru ni ..banyak aku blaja..contohnye..yang paling utama adalah sabar...pastu yang kedua ...wat aku tenang...lepas pk punye pk kn..bende dah jadi sebahagian aku da..sbb bidang ni la banyak tolong aku ....duk pk2 nape tuhan ceburkan aku dgn minat nie..mungkin diri sama dengan ape yang tuhan suh aku ceburi..bukan aku nk cakap aku da hebat..xhebat pon..walau byk gambar yang aku amek xjadi..p dia bg aku dapat lupekan macam2 masalah..sampaikan perasaan terhadap org pon aku dah ilang tau..p skang ni dia datang balik ...dulu tgk ppuan pon xlyn la..skang ni da dtg balik tuh...camne..yg ni susah..p xpe..aku wt xtahu je...sbb aku tahu..ujian...aku cuba dekat dgn org tuh p dia makin jauh kan diri dia...erm...sama nga amek gambar...kne sabar...pastu amek je ape yg dapat..kalau dia bagi sikit kite terimala yang skit tuh...tapi dalam masa yang sama kita doa la kt tuhan betol x...susah tau kalau kite je minat nga org..p org wt xtahu je..kuncinye sabar pastu kne sanggup tggu..seb baik element tuh....da ad..tuhan dah bagi awal2...hahahaa...

dah lah nk berjiwang2 org kalau da xnk ..mane leh pakse...hehehe....biakan...mungkin satu hari nnt dia berubah..baik tggu btol x??..ape kate kite tgk hasil gambar mgarut yang aku snap..mmg sngaje nk letak yang mengarut je....(bajet leh snap hebat)...hahaha....dalam gambar ada cerita...xkn aku nk masukkan pict lanscape aku..sbb byk cerita sedih aku dalam gambar lanscap yang aku tangkap..rahsia kite r..pict landscape aku banyak ttg idup aku......da la...doa je la..p aku nk wt satu album lanscape..nk bg dia..sbb dia org yg ada ciri2 aku cari..da lama da cari cam dia...kalau dia sudi nk terima ...aku nk bg jd hadiah..bia la nk terima aku sbgai ape aku x kisah..aku cuba nk dkt nga dia..xde pon niat jahat..ikhlas tau.. kalau bleh nk knl lbh dkt...jaga dia btol2..(da mai da jiwang...)...da2 jom tgk gambar xjadi ni...hahhaahaha..


 ni yang da edit tau..p cincau je la..malas kn...
 ni time aku wt keje
ni time aku nk g byar minum pastu suh aku snap...bajet handsome




K la tu je la nk cerita...padahal nk jiwang2..xtahu kn nk  luah kat sape...so...tulis je la..lantak r ad org bace ke x...sape yang bace aku hargai la...komen ke ape ke aku terima... K la jumpe lagi..t aku bercerita lagi ok... BYE2...

No comments:

Post a Comment