Pages

Subscribe:

Friday 2 December 2011

makan malam di pelabuhan klang...

semekom sume....arini sy nk cite la skit sal g lepak satu kedai....lepak sambil mkn ok...jgn igt xde duit..hahahaa.
malam ni aku dapat jemputan makan malam...so special la makan mlm aku arini kalau x makan mee segera la aku..huhuhhhuu...kul 9 mlm td member aku datang amek la member tu biase la si hekal and yumi...diorg ajak aku g mkn seafood pastu ditaja plak...memang wat muke lapa la aku..sape nk tolak makan free...so kitorg g banting jap amik penaja nama jepoon....so diorg bawak la aku kt kedai kononnye special kt port klang..

ni la kedai yang diorg cakap

nama kedai ni Muara Ikan Bakar kat Tanjung Harapan port klang....tempat ni ok,meriah la...sebab ramai gile walau hujan...siap ada live band kot...layan..sampai sane ape lagi ktorg pilih ikan la sotong, udang ape2 yg ade sebab free...yg nk blanje plak baik hati ckp "amek la abe ko nk makan ape"......aku ape lagi...paham2 la..

ni sebelum dimasak...banyak gile aku makan....




ni sesudah masak...banyak woo!!!macam2 ada...

ni yang aku makan..xsentuh lagi...lps tuh korg paham2 la..bende sedap..

ape lagi mencekik la aku...hahaha..dah settle ada plak karok free...join la 1-2 lagu..hahahaha..sambil2 borak n usha awek2 yg lawa kt ctu layan la lepak tempat cmtu p 2bln skali la kot dtg hahaha....xpon tggu org blanje lagi...xdapet la...Lupelak aku...mentang2 dah kenyang....kepada azahari a.k.a jepoon....time kasih banyak2 sbb menghabiskan duit utk ktorg...hahaha...tq very much...kalau nk bg lagi ckap...hahaha...

ni la penaja ....jepoon..tq very much...

So kepada korg sume ase nk makan seafood leh la tanye aku t aku bawak(bawak je...makan byr sendiri)...k la nnt aku update lagi kalau ada story ke,event ke,ape2 jela t aku update ok.....bubye sume....HAVE A NICE DAY!!!!

2 comments:

^ Uncle Syaf ^ said...

ahhhha aku nk pegi situ lagikkk

kisah budak nakal.. said...

ko dgn kedai ko jela..duk tunggu..hahahah

Post a Comment