Pages

Subscribe:

Sunday 4 December 2011

JeJln Ke Uptown Sambil Merempit..

Mlm smlm aku g lepak rumah member aku(AP & Meor)kt keramat...sampai sane aku main gitar,borak2 n tgk muvie...tajuk ape ntah.....dan boring xtahu nk buat ape dah..So AP bg la idea g jejln kt downtown sambil usha brg2...nk beli xde wet.hehehe...so ktorg siap2 g la sane naik moto..(rempit la konon)...smpai sane...fuh..ramai gile org...lupe plak hari mggu kn..dah siap park moto so aku nk the gang masuk la usha ape yg ada kt dlm ni....pusing punye pusing dah cukup 7 kali(cam tawaf kt mekah plak)...dah boring aku pon ajk diorg balik...pastu.. Meor "awal lagi..jom g uptown shah alam.."so bincang la..and sume stuju..so ktorg mrempitla ke shah alam ikot hway kesas...da nk naik kematu bontot aku akhirnya sampai...hahaha...Aku cam biasala first kedai yg aku terjah kat sane kedai jual haiwan tu la..tgk ikan.hehehehe....dah bosan tgk binatang...aku dgr bising kt sebelah try usha.....rupe ada idola uptown...aku layan la gak ..dak2 ni layan jugak la..tgk awek nyanyi hahaha...muke lawa la...suara bloeh la(tgn didada mata keatas)...da abez dia nyanyi...ktorg blah...g kedai mkn lepak minum....sambil2 minum layan la cite toyol ...ape ntah tajuk dia..lupe lak...dah lama Ajim,meor,Ap duk lyn cite tuh..aku dah nk pengsan.aku ajakla diorg balik..So ktorg settle kn bil...amek moto n merempit dari s.alam ke keramat..Ni adalah pic aku smpat amek time otway...hahahah

meor&Ap(rempit keramat)


aku&ajim


bajet jln jauh benti isap rokok..


K la geng...ni je la rajin aku nk tulis..hahaha..t aku update lagi ye kalau aku ada idea la..ke aku wat ape2..kepade yg bace time kasih sgt2 sudi bace cite aku yg xseberape nie...k la jumpe lagi..

1 comment:

LadyFalcon said...

bila nk dtg uptown shah alam ag? hee

Post a Comment