Pages

Subscribe:

Saturday 15 September 2012

sAyA DeNgAn AwEk SaYa.....

semekom sume dah lama saya xmgarut dalam ni..sori la sbb xde internet..nama je dak network p internet xde....(bajet ada peminat la plak)....kali ni saya nk gtau yang saya da ada awek tau...nk promote la skit2..da lama jumpe p ni bru ad peluang nk tulis kat blog ni....bru ptg td kua g jln2 tau nga dia..best nga dia..ikot cakap..hope jgn wat hal sudah la...koyak kalau dia wat hal...p skang ni pon da mintak macam2..kne sabar la nk bg kt dia...kne slow2....xleh glojoh..btol x?
  Hari ni sy keluar beramai2...tu yang best tuh...naik moto g carik port yang best skit..nampak best je line clear berhenti....wat keje kat ctu....td port yg saya g ok la...layan la...xde org pon kacau..ada pon mat2 rempit je lalu..p dia org xkacau pon sy wt keje kt ctu....

nk tgk x hasil keje saya nga awek baru saya???xdasyat pon...p wat ilang kan stress n bosan..kira dia bleh bg saya tenang la dari masalah dunia...

jom kite usha hasil nya...eh...kite tgk gambar saya nga awek baru saya dlu..jom...


        Inilah AWEK BARU SAYA TUH...yang kat tangan tuh..
HAHAHAHAHA....jangan marah ye...saya cakap sume tuh bende yang btol...korg je pk lain...apela korg ni...

ni tgh carik port nk wt projek...projek amik gambar...
ni hasil yang xseberape...




ni time the making..
tu je la hasil yang xseberape...saya ni budak baru belajar....harap korg bagi la tunjuk ajar skit tau...
model sume laki tau..kalau dah ada btol2 awek..bleh la jadi model...hahahaha...p susah nk berawekkan org ni..sebb saya xpandai hati org..pandai jaga barang saje...hahahaha....k la ..t ada bende baru yang nk diceritakan aku gtau la.bye2 korg

2 comments:

Nor Izzati said...

Untunglah dia dah ade awek baru.

Temok Tomey said...

nk sewa bole??

Post a Comment