Pages

Subscribe:

Wednesday 7 December 2011

gadis misteri.....

kali nie aku nkk ckp sal jiwang skit.....hahahaha...peduli la org nk cakap ape.....cakap sal gadis ni..korg mesti ad gak kn?...hehehehe...kali ni nk bgtau la rahsia skit...so da xjadi rahsia la....aku ad la terusha sorg gadis ni...n first tgk dia...adoi...ayu nye.....cam jatuh hati pon ada..ada tgk pic dia dalam berkali2 sampai xterkira...nk tido pon tgk..bgn pon tgk...sbb tu la jd suke on9 skang..sbb tggu dia on9...p yg sedihnye ...dia jarang on9..kalau on9 pon opis hour...tahu2 la ..kalau on9 time tuh mane sempat nk chat2 ni...tmbah lg dgn aku ni....huhuhu..aku suke tgk care dia dress up...gaya dia..fuhhhh!!!wa ckp lu beb..cair...aku try dekat nga dia ok..ad la respon...p yg mdukacita...dia dah berpunye...so ak xnk la lebih2...just friend sudah...p ada peluang ape salah nye..sbb ak da lama cari cm dia...sbb mmber dia la gtau ..aku xtahu...dia baik...peramah...n tbukti la cara dia layan aku pon...tu la mmbuat aku nk kenal lg tuh....igt nk mintak no fon..p segan la plak...tetiba jd pmalu..hahaha..anyway...aku akan cube dan cube....smpai dia paham..bile agak2 dia paham???entah..tggu la kalau ad...ad la tuh...hahaha...so aku harap la dia bace blog aku n paham ni utk dia...hahaha....xbace pon xpe malu den....so aku harap si Dia dapat memahami la isi hati aku...nk cakap malu..so aku share la dgn korg yg sudi baca blog aku ni....huhhu..so kapade si Dia....i hope u can ac***t....kalau x pon kite jadi kawan.....
so ni aku nk tuju lagu..p nyanyi la sendiri..huhuuhu


kepada si Dia...nnt kte jumpe lagi...t sy update lg...(sopannye aku)....ok..bye2...have a nice day

No comments:

Post a Comment